måndag 1 april 2013

Stressig Påsk minst sagt...

Jag har gjort många timmar på Ica denna påsk då jag olyckligtvis prickade in min helg just denna påsk. Men det har gått bra, en hel del frustration blandat med några guldkorn till kunder. Skärtorsdagens kunder var en pärs medan Påskaftons kunder var mer behagliga och lugna.

En liten Påskmiddag hann jag dock med hemma hos mor & far. Ett påskägg som Lasse Åberg utformat, finfint. Lördagen bjöd dessutom på en trevlig inbjudan till tjejfest. Musiktävlingar och tjatter som följdes av med dans på Charken tillsammans med väldigt många goda människor. Väldigt lite sömn (2 h) gjorde jag än fler timmar på Ica hela påsksöndagen som följdes av med middag hos M's "pappa".

Idag gjorde jag premiär på gymmet igen, gick inget vidare. Jag saknade helt styrka i kroppen, klarade 1/3 av mina vanliga vikter (ben&rumpa) liksom helt saknade pump. Istället var det två skakiga ben som krampaktigt försökte kötta på. Jag hoppas att kroppen hittar tillbaks till sitt starka jag snart igen. För det var inget kul idag!

Nu puttrar en Boeuf Bourguignon på spisen medan jag & M mest jäser i soffan, snart hejjandes på LHC. På onsdag ska jag tsm med mina närmsta två vänner göra en kroppsmätning och fotning. En strikt tränings-och kostperiod ska inledas. Spännande! Jag hoppas och ber till alla gudar som finns att jag ska få hålla mig frisk och kry denna vår. Och den där gröna drinken jag dricker varje morgon tror jag stenhårt på. Camilla på gymmet gav mig ytterligare bevis på att den visst ska fungera (Superboost nr 1)

Allt gott,
google.com

4 kommentarer:

  1. Bara att hålla i nu Jossan=)!
    ´GO GO GOOOO!!
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi, ja! Jag blev ju frisk när jag började med det så nu :D
      kram söta <3

      Radera
  2. Hoppas och håller tummar för att det funkar!

    SvaraRadera