söndag 21 april 2013

D-vitamin

Sol i sinne, brun inne.

Bra helg, lite mer vin än planerat men med fint sällskap är det svårt att inte fångas av stunden. Nya tag imorgon. Mörda benen innan jag ska fortsätta skriva rapport.

Igår gjorde jag nytt personbästa i marklyft, 60 kg. Stort för mig då jag för två veckor sen kämpade med 40 kg. Med rätt teknik och övning går det framåt. Tar iaf mer än min vikt vilket känns bra :) nu ska jag sikta på 70 kg inom en månad!
Sambon satte också pr, 160 kg. Grymt kul, bästa träningssällskapet & träningsresultat!

Idag har vi inte varit hälsosamma alls. Kebabtallrik till frukost. Mc flurry till lunch. Korv & pasta till middag. Hmm.

Imorgon fortsätter jag med den periodiska fastan, begränsat med kalorier och lågt intag av kolhydrater!

Godnatt,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar