fredag 19 april 2013

Jag har längtat efter dig

Fredag. Älskade sköna soffa, du är så efterlängtad. Fyra timmars sömn var egentligen inte ultimat att träna på men vad gör man inte. Har slängt ut katten ur sovrummet flera ggr om (vi har ingen grå katt) den rev mig hela tiden (i drömmen)

Dessutom memorerade jag avhandlingar, min tenta och min kusins uppsats om konst & kultur. Herregud, min hjärna är visst överfylld på information. Jag behöver vila från det mesta för att komma igen nästa vecka.

Mycket händer i mitt liv just nu. Fick tacka nej till ett jobberbjudande då hälsan nog skulle svika mig om jag tackat ja. Ibland är jag klok. Men till hösten hade jag mer än gärna hängt på detta projekt. Ni med HR som arbetsområde, kontakta mig om ni ser något intressant som dyker upp på deltid!

Ganska så skön spinning, dödligt trötta axlar som förstörde fokusen emellanåt. Kanske inte optimalt att mosa axlar dagen innan man ska spinna?
Ett bra biceps- och bröstpass efteråt med finaste frugan. Underbart med kvalitetstid bara hon och jag <3

Somnade, nyduschad i sängen, i en hel timme innan jag cyklade till mamma (hon är ledig fredagar) och åt lunch med hela familjen faktiskt. Mysigt när sånt händer.

Hets på icano, min bror realiserade mina shopoholic-problem och jag fick endast handla några örhängen, allt annat ansågs vara onödigt och kostsamt. Däremot fick jag medhåll av min far att jag faktiskt behövde en ny löparjacka, den jag har (newline) landar all svett i jackan och inte utanpå!

Nu får vi antagligen slå slant om vem som ska börja med maten. Kycklingbiffar, rotfrukter i ugn & tsatsiki.

God helg alla underbara, nya som gamla läsare :)

Vi har inte tvättat på två veckor, vilket resulterade i gamla cykelbyxor från mellanstadiet i storlek 156-164 :) haha, ibland har det sina fördelar att vara kort!

(Borsta tänderna är A & O i vår familj då mor min arbetar inom tandvården, då jag råkade nämna att jag hoppat över detta imorse fick jag genast en mjuk tandborsten och nån nylanserad tandkräm för extrem god tandhälsa, det ni ^^, )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar