söndag 28 april 2013

Motivation, inspiration & energitömning

Utslagen i soffan efter en intensiv dag. Ojämn nattsömn eftersom jag blev väckt flertalet gånger, hmm, det manliga kan ibland diskuteras, hehe.

Efter väldigt många om och men bytte kag om och drog till gymmet.
Lite axlar, rygg, biceps, bröst & mage - ett beachpass på en timme! Avslutade med svettiga intervaller på löpbandet, 40/20. Den sista, nr 10 var galet jobbig idag men skön för kroppen & knoppen. Lite starkare, lite närmre målet.
Det anlade ljuvligt med en passion/ananas/mango - smoothie från juicebaren påväg hem.

En snabbfika hos mor & far innan jag störtade in på jobbet. Stressigt, mycket kunder, höga krav. Kunde inte sitta på rasten då jag var rädd att bli trött. Inte hälsosamt men med bra arbetskamrater och en del trevliga kunder lyckades vi slå igen butiken 21.11 med bravur. Att det var balettuppvisningar på Nya Munken märktes av...

Vad som hände på jobbet igår är en annan femma. Serviceyrket. Om ett år säger jag hejdå till alla "sexuella trakasserier" som jag får stå ut med. Att inte människan skäms emellanåt? Hur framfusig får man vara?

Nu måste jag ladda om, släppa äckelgubbarna och sätta mig in i den kommande konferensen imorgon. Vi ska vara topnotch, så är det med tanke på den energi och tid vi lagt ner på denna rapport. Sen tar jag helg, kusinmys & valborgsfirande med mina närmsta.

Dreams don't work unless you do.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar