torsdag 11 april 2013

Effektiva jag!

Vaknade, kanske inte så utsövd som jag borde, klev upp & cyklade med tung packning till gymmet. Testade att värma upp på crosstrainern, satan så tråkigt det är, tiden fick ultralångsamt. Men visst känner man av den i både rumpa & lår vid lite tyngre motstånd. Sedan blev det ett intensivt armpass i 45 min, de sista 30 tillsammans med Linnéa. Kul träning!

Sen var det det där med att cykla till skolan efter ett träningspass. Eftersvettas som en gris. Samtidigt får jag inte bli kall för det skulle kunna leda till sjukdom. Detta resulterar i att jag kommer genomblöt till skolan. Klänningen var liksom genomsur. Fräsch tjej. Det är ju tur att man ändå luktar gott ^^ jag lär väl antagligen få leva med dessa värdsliga problem!

Effektiva timmar i skolan, en början på en rapport är utformad liksom ett otroligt bra antagande: Varför blir kvinnliga mellanchefer i större grad sjuka av stress & ohälsa än manliga mellanchefer i Sverige? Nåt sånt.. Det finns så mycket forskning, allt är intressant. Min hjärna är överfylld av alla hypoteser & teorier. Vad jag märker är att så fort jag verkligen brinner för ett ämne så lär jag mig det liksom på en gång. Praktiken kommer bli skoj helt enkelt!

Mannen var och tränade på crossfit för första gången idag tillsammans med hans kusin & Pansar, skapligt taggad efter passet och vad som kommer ut ur honom nu så verkar han vara FRÄLST! Bäst att följa med nästa gång, lär väl mest kalva hela passet igenom...



2 kommentarer:

  1. Är också nyfiken på att testa crossfit gymmet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rädslan är bara om man inte klarar det!

      Radera