torsdag 25 april 2013

Att vända en dålig morgon till en lyckad dag.

Det är just vad jag kämpar för just idag. 

Jag försov mig imorse, inte så lite heller utan två hela timmar. Jag missade därför bodybalance-passet som jag bokat in mig på, mina höftböjare behöver verkligen stretchas ut. Jag somnade dock inte förrän halv fyra. Jag säger det igen, att träna så sent på kvällen gör att jag inte kan få ro i kroppen. 

Jag tänkte att jag skulle förbi rean på bikbok imorse. Ja men hallå? Hela *pip* Linköpings småflickor var där. Kön ringlade sig ut på gatan och jag vände illa kvickt. Jag som ville sätta sprätt på csn:et, få lite nya vårkläder som passar sig på praktiken. 

Nej men jag cyklar väl till skolan då och börjar fila på en diskussion till vår rapport som verkligen måste bli klar idag. Motvind, grus i ögonen och idiotförare. 

Nu har jag placerat mig i en del av Humsam som annars är lugn och skön. Nej men idag ska det vara fullt av studenter som är udda & annorlunda. Pratar om riktigt konstiga grejer, snorar och hostar hejvilt. 

Jag blundar, andas djupt och tänker att denna dag bara kan bli till det bättre. 

Namaste <3

Snart blir Julia mamma, om 4 veckor, exakt idag. (blonda flickan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar