tisdag 2 april 2013

Spinninglycka

Min bästa start på dagen är ett riktigt tufft pass på spinningcykeln. Idag mjukstartade jag med ett 30 min pass. Men oftast så upplever jag att det är efter de kortaste passen som både hög puls & trötthet är som mest brutal! Så var det idag, orkade knappt duscha efteråt. Kröp ner hos M och sov i dryga två timmar. Snacka om att ta ut sig ^^, Sedan blev det bara 5 timmars sömn då vi såg filmen The impossible igår. Den handlar om tsunamin i Sydostasien (2004). En väldigt gripande film, storböla mest hela tiden. Det blev så påtagligt, dels då Thailand ligger mig så varmt om hjärtat dels för att vi hade bekanta som strök med i vågen eller de som förlorade delar av sin familj.

Nu ska jag ladda om, äta någon lunch och bege mig till jobbet. Resten av veckan väntas mycket skola och sedan jobb fre/lör/sön!

Ha en fin vecka !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar