tisdag 16 april 2013

förberedelser.hemtenta.halsont

Magen är kaos efter besöket igår vilket gjorde min vistelse på gymmet mindre rolig imorse. Halsontet sitter i, känns konstigt, som om jag skulle svälja mina halsmandlar hela tiden? Jag hoppas det släpper snart.

Rygg - och magpass stod på schemat imorse.

Latsdrag
Rodd
Enhantelsrodd
Marklyft
Ryggresning
TRX-bålövningar (tabataintervaller) 

Kosten har varit allt annat än bra idag, jag har inte orkat laga mat. Det har därför slunkit ner både två och tre knäckemackor samt överdrivet många kanelknäcke. Bra mat, nixpix. Jag ska bättra mig imorgon. Däremot har jag fått dille på sötpotatispuré, det passar till allt. Prova om du ej gjort det! Sötpotatis har så mycket mer näringsrika fördelar än den klassiska svenska potatisen. 

Hemtentan skickas klockan 08.00, ska sändas tillbaks till läraren senast 16.00. Jag har sån oroskänsla i kroppen, magen är som en ballong, kan inte sitta still och hjärnan går på helvarv. Så mycket litteratur att det är obegripligt. Hur ska man som människa försöka komma igenom hela referenslistan. Svar. Det går ej. Försök att få en röd tråd, se till individen, diskutera, kritisera och analysera med korrekta referenser. Abo. Denna stress. Så ska man skriva om just stress, utbrändhet, gå in i väggen-syndrom och U name it!


Jag ska försöka hitta lugnet. Sova djupt och gott och hoppas att tentan är till min fördel imorgon. På återseende mina kära.


2 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon ! Puss o godnatt mamma <3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det återstår att se ^^, 10 arbetsdagar!

      Radera