tisdag 9 april 2013

Spinninglycka

När alla i salen är peppade till Max, är det svårt att inte svepas in i spinningbubblan. Galet kul när riktiga cyklister hittar in på en spinningklass. Alla har tekniken, och de är där för att prestera, ta ut sig till Max, pusta och frustra. Inte bara fisa omkring med noll motstånd på bara för att "bränna kalorier". Ni kan gå era PWn på morgonen Ute då. Hmm. (Subjektivt/min åsikt/värderingar) Jag är alltså trött på de tunna människor som tränar av fel syfte. Som lyfter enkilos hantlar på gymmet i timmar. Jag blir inte alls peppad, snarare tvärtom. Och så en aning frustrerad. Man vill hjälpa och försöka konvertera dessa människor. Men jag har insett att även jag har begränsningar.

Middagen blev köttfärssås, parmesan & riven morot. Och duggan, den gick vägen den också :) Nu bör mitt huvud falla sött ner på kudden! Imorgonbitti köttar vi rygg, sällskapet blir extra trevligt då M följer med.

Puss & Natti



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar