fredag 5 april 2013

FredagsmysFys

Jobbet gick långsamt idag..En lunchfika med familjen (ostkaka) krävdes det både pwo & bcaa för att få någorlunda energi till mina dubbelpass nu till kvällen.

Spinning 45 med Emma, jag cyklade landsväg & bars njöt, det där med runninghigh borde väl kunna hända på spinningcykeln också?

Med lite energi i kroppen körde jag tsm med bästa vännerna Linnea & Sara ett grymt axel/triceps-pass.

Avslutade med en grym kombinationsövning som Lofsan visade i en video i veckan. Armhävningar i TRX kombinerat med en liten supermage övning och en armhävning på det! Awesomness..

Tacosallad till middag framför Lets dance och jag är väldigt nöjd. Välkommen tillbaka energiska kropp! Trevlig helg!





2 kommentarer:

  1. Ååå atomic push up! Det är galet bra övning. Ha en bra helg och hoppas energin håller i sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så övningen heter alltså ;) Den tog musten ur mig , precis som det ska :)
      Ja, jag önskar inget hellre!
      Kram

      Radera