torsdag 25 april 2013

Lyckligt slut

Jag kunde väl inte önska mig något finare. Den vända, den här dåliga dagen till något riktigt fint. Idag kom en liten prins till världen. Sandras prins. Så söt, livlig & alldeles alldeles underbar. Vi fällde en tår i bilen, jag och tant Berg, påvägen hem från maxi. Vi som slagit vad om att "ettan" skulle anlända som tidigast 1 maj, och att "ettan" skulle vara en flicka. Oj vad många mostrar lille pojken får nu. I nästa vecka ska vi besöka lilla familjen. Men nu ska bara de tre få njuta och vänja sig vid att två blir just tre, på riktigt.

Vi skålade i ett glas vin, hela kroppen rös till och ja, ett nytt unikt litet liv är nu här ibland oss. Ren lycka. Eller får jag säga Eufori?

Imorgonbitti ska jag spinna med tanten och köra styrka med frugan. Tänk att ha sån tur att umgås med så många olika typer av det kvinnliga ^^,

Godnatt <3

1 kommentar:

  1. Det finns fortfarande jättemycket kvar i bloppisen!
    Så välkommen in och fynda på min blogg.
    Vi ses!

    SvaraRadera