onsdag 18 april 2012

tzatsiki = sommarkänsla

Lång dag i skolan, kom hem efter kl 18.00.
Satte igång med en hejdundrans middag då jag tyckte vi skulle fira. Var 8:e reserv på trippelpassen så det kändes lönlöst att gå dit o chansa. Istället gjorde jag baconinindad kycklingfilé, hemmagjord tzatsiki, färskpotatis med dill och sallad. Det tyckte jag satt fint sådär för att vara lite extra lycklig på grund av tentaresultatet.

Lite pianospelande för att få njuta lite följt av lite plockning i lägenheten. Jag förstår inte varför alla kläder hamnar på golvet och inte i garderoben?!

Imorgon väntas semenarium, möten, PM-skrivande och Body Pump. Kvällen måste dessvärre spenderas med plugg. Organisatoriskt lärande är riktigt svårt :/ Men som tur var fick jag lite ny energi och glöd så det ska nog gå vägen det också.

Hoppas ni alla haft en fin tisdag, det har i alla fall jag.

God kväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar