onsdag 4 april 2012

blommor är bra kluriga..

Är det någon som kan förklara för mig varför varenda blomma jag köper till sovrummet, oberoende storlek, vattenmängd, solljus, alltid dör?
Och. Så fort jag ställer ut dem i vardagsrummet så reser dem sig. Hur kommer det sig? Vad kan jag ha för blommor i sovrummet?

Frukosten bestod av yoghurt och 2 ägg och en hel del kaffe. Lunchen fick bli 50 gram gravad lax, senapssill och en avokado. Till efterrätt blev det ett stort päron och bubbelvatten.
Ofta är mina matintag väldigt hälsosamma och näringsrika, fram till kvällen.. Har så svårt att inte trycka i mig samma mängd kolhydrater/sötsaker som M gör. Jag skulle mer än gärna ha samma starka psyke som min bästa vän, men dessvärre tryter det framåt kvällskvisten.
Tänkte inskaffa mig ett gott Kaseinproteinpulver för att underlätta kvällsmåltiderna en aning. Då kan man ju gå garnera fluffet med lite bär åtminstone. Kesellan är bara god på morgonen tycker jag.

Pluggandet går sådär. Gör allt annat förutom att läsa om dessa gubbar & gummor som gjort avgörande slag för pedagogiken. Intressant men långtråkigt. Vill ha vår, varmt väder och en tom kalender. Det är nu jag förstår hur underbart jag har haft det de tre åren som jag var fri från studier.

Jaja, förresten. Är med i tävlingen på http://www.rohnisch.com/blog/se/.. Har suktat efter de nya tightsen så länge men att lägga drygt 500 kr på ett var träningsbyxor tillåter inte min tajta ekonomi längre. Men jag är verkligen i behov av nya träningskläder som jag tjatat om här. Tränar för många pass i veckan för att jag ska hinna tvätta därimellan... Plus i kanten för dessa byxor är att de har antishake funktion. Känslan av att slippa tänka på att arslet skakar för mycket i spåret vore ju guld. Kurvorna tackar jag Gud för men ibland kan de vara till besvär.

Godaste lemonaden, finns på Chocolat på Storgatan, Linköping.

Håller alla tummar & tår för att Jag ska vinna !

PÅ återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar