tisdag 24 april 2012

"Nothing is as practical as a good theory"

Målet var att kliva upp tidigt tidigt. Men av min förvåning vaknade jag inte av M´s klocka idag vilket resulterade i att jag klev upp nu!

Jag är en morgonmänniska på sommarhalvåret och en sjusovare resten av året. Men nu tycker jag inte att jag kan skylla på vädret längre då det är riktigt ljust ute redan innan klockan sex på morgonen.
Det får bli nya tag, efter Valborg. Just nu är det lite för mycket för att också försöka få iordning dygnsrytmen. Skolan tar överhand. Dessutom var jag för snäll för att tacka nej till två jobbpass denna vecka så allt annat blir lidande.

Idag laddar jag med en morgonfluffkickstart. haha. Kaseinprotein/kaffe/soyamjölk. Fick inspiration av millan. Den står i kylen och fluffar till sig just nu. Målet är att känna mig någorlunda fräsch så att jag kan vara med på spinningen ikväll !



Sen finns det inga ursäkter - Pedagogiken here I come. Om jag ska klara provet imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar