tisdag 24 april 2012

Lycklig

Underbar känsla infinner sig i kroppen. Marta levererade ikväll.

Oj. Oj. Oj. Fick verkligen tvinga benen att cykla vägen hem. Väl hemma satt jag och duschade. Haha. Mör är bara förnamnet.

Hade bestämt mig innan för att göra lchf-pizza så det var bara att pallra sig till köket. Karln har korpenmatch ikväll så ingen hjälp fick man där heller. Han får ta disken. Punkt. Slut.

Nu är jag lycklig och belåten igen. Fasen vad träningen spelar roll i ens egna inställning, motivation och humör.

Bästa spinningpasset någonsin, alla andra gym jag tränat på kan slänga sig i väggen!
Glömde jag säga att det är FRISK Sport & Fitness jag tränar på. Nu så. Nu är det sagt igen.

Tur att jag laddade med Bcaa Stack innan & efter. Annars hade nog musklerna gått sönder helt...

Trevlig kväll :D en totalt död jossan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar