fredag 20 april 2012

ögongodis

Med svullen och hes hals, och en uns av feber så får huvudet vila ifrån alla teorier idag.

Dock måste jag sitta skärpt på mötet hela eftermiddagen. Personalchef på Linköpings universitet. Spännande och ett väldigt givande möte. Alla kontakter är bra kontakter. 

Innan dess ska jag på möte med distriktchefen på Liu. Och ja. Jag hoppas innerlig att jag slipper cykla och kan låna mors bil. Annars blir det garanterat lunginflammation på detta. En astmatikers lungor är extremt känsliga. Inatt andades jag genom ett sugrör. Känn på den. Bara en astmatiker förstår känslan... 

Började dagen med mörkrostat kaffe från teboden med en uns äkta vanilj i. En halv kesoburk på det.
Sedan har jag ögnat bloggar, nyheter, kläder och åter kläder. Väntar fortfarande på 3 par skor från members.com. Plus ett par löpartights från adidas som antagligen kommit på villovägar. Antagligen är det någon som vet att en student inte borde shoppa. Men ibland får man unna sig. Var nära att beställa hem en supersöt tenniskjol men fick hejda mig, när spelar jag tennis? typ en handfull ggr på sommaren med familjen. 

Nu ser jag en intressant diskussion på Tv4 "Efter tio" med bland annat Katrin Zytomierska, om kost och LCHF. Kul. Älskar att diskutera dieter, varenda detalj snappar jag tydligen upp. Men den diskussionen kan vi väl ta en annan dag.

Nu ska jag visa kärlek till min familj, brorsan behöver mig mer än någonsin <3

Trevlig helg! 


En restaurang i Ubud - Bali som fanns med i Michelin guiden. Organiskt, ekologiskt & vegetariskt. Jag har aldrig någonsin smakat på så god mat och där varje tugga var en upplevelse med olika smaker. MUMS! Denna lunch smakade fantastiskt efter 2 timmar asthangayoga. 

2 kommentarer:

  1. Älskar verkligen detta kortet på dig :) Så söt och glad...Puss mamma

    SvaraRadera