fredag 13 april 2012

Superladdad!!!

Jag läste på en blogg om samtalet kring huruvida det ska finnas "pasuser" i ett träningsupplägg eller inte.

Självklart INTE. Om man nu är törstig kan man väl få dricka men jag avskyr dem som sitter och har vattenplaskan i munnen, alt går och pillar navelludd än de som är där för huvudsyftet - att träna skiten ur sig. Om man ska göra något halvdant kan man ju faktiskt stanna hemma. För min del drar det bara ned stämningen , förstör koncentrationen och fokusen kring koreografin/tempot/instruktören.

Laddat med en underbart god Omelett och en Celsius. Energin var på under respektabel nivå varpå jag såg chansen att dricka en upppiggande dryck till min sena lunch. Fem timmars föreläsning med 100 % koncentration gör både kropp och knopp relativt låg. Men nu är jag fit for fight.

Dagens Omelett:
2 ägg
1/2 dl grädde 1/2 dl mjölk
smörstekta champinjoner och rödlök (handfull)
3 skivor rökt lax
fetaost (laktosfri)

Peppar & saltblandning! Helt amazing gott :D


1 kommentar:

  1. Låter som en god omelett!
    Härligt när man är på plats på ett pass taggad till tusen för att träna och ta i så mycket det bara går, gillar´t! Trodde det var därför man var där liksom :O)

    SvaraRadera