fredag 13 april 2012

kroppen har gjort sitt idag..

underbar känsla i kroppen. Träningen blev maximal idag. Det var över ett år sedan jag var på box men idag gjorde jag premiär igen. Riktigt kul. Hamnade ihop med en tjej som tidigare hobbyboxats. Väldigt bra för mig som kände mig som bambi på hal is där ett tag.
Sista 10 minuterna fick jag bara köra på ren vilja, skakig i benen och lätt svackande med blicken. Men det var det värt det. För kul var det. Bestämde med tjejen att vi ses nästa torsdag igen. Kul initiativ :) Hon skrek och puscha mig hela vägen ut. Sen får vi inte glömma fina Jessie som puscha oss alla hela passet ut.

Friskpasset (viktvästar) kändes inte helt hundra. Instruktören var inte riktigt "där" och det var alldeles för mycket fnitter bland alla småtjejer. Men Jessies pass var grymma. Nya låtar och moves på Magpasset gjorde min mage svidande skön.

Grekiska biffar och en god sallad blev det till middag. Och en massa vatten. Var längesen jag var så svettig som idag.
                            Nu blir det lite plockande, packande och förberedande av frukost och dylikt. Har föreläsning redan 8 imorgonbitti och spinnningen är klar sådär runt halv åtta. Så därav blir det snabba puckar för att ta mig till Universitetet. Men det ska gå. Spinningen är ett måste om helgen ska bli bra.
 En smoothie med prottepulver, jordnötssmör och annat smått och gott blir en bra återhämtning. En viktig föreläsning väntar så det gäller att huvudet är med då.

Nehe, djupdyk i soffan hos M.

Ha en fortsatt fin kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar