onsdag 4 april 2012

träningsvärk deluxe

Orolig natt då min kropp inte riktigt kunde hitta något skönt läge. Musklerna ömmade och jag hade alldeles för mycket saker att gå igenom i mitt huvud tydligen.
Samtidigt hade jag en gnisslade man bredvid mig som inte gjorde saken lättare.

Det var tänkt att jag skulle snöra på mig min dojjor för en liten löprunda men efter vidare funderingar beslöt jag mig för att vänta tills imorgon. Benhinnorna måste få vila. Köpte en muskelsalva i thailand för ett år sedan som funkar alldeles utmärkt vid ömmande muskler. Inte något svenskt skit här inte...

Följer en blogg lisa , som skrev om det störiga momentet då det rinner ut vatten ur ketchupflaskan istället för ketchup. En världslig sak men så otrolig störande... haha, tummen upp på den Lisa! Jag blir verkligen nojjig då och byter alltid över maten på en ny tallrik. Kika gärna in där då hon förgyller vardagen med fina söta tankar och med ännu finare bilder på sina fina barn.

Nu blir det plugg o plockande i lägenheten. Sen ska jag köpa cykel med min pappa. Min cykel har dessvärre fått utstå alldeles för många mil och ännu värre - kylan. Så en ny cykel så här till våren blir perfekt! Ha en mysig dag alla underbara,

jossan

2 kommentarer:

  1. Vad söt du är Jossan! Jätteglad blev jag nu!

    SvaraRadera
  2. Men det stämmer ju :) Gladast blir man av alla Almas påhitt och fungeringar. Hon verkar vara ett riktigt klokt barn ! Glad påsk på er :)

    SvaraRadera