fredag 2 november 2012

Avslappnad & Belåten.

(börjar lite smått (utan varken foto eller något konkret) med A-Ö utmaningen, men har ingen tid att genomföra detta fullt ut förrän på måndag)

Avslappnad där bakgrunden till detta känslostadie är för att jag lyckades skriva bra på tentan.

Belåten då jag precis åt en hemmagjord kalkonsallad. Belåten i att jag sedan klockan nio imorse har städat hela lägenheten, tvättat diskat och grejjat. Belåten i att jag drack lagom mängd alkohol på alla olika fester vi cyklade runt på igår, för att fira att tentan var skriven.

Nu tar jag och karln ledigt från allt socialt och satsar vår helg på varann istället. Två nätter på hotell på scandic sergel plaza kan nog bara göra oss gott. Tips på mysiga restauranger uppskattas gladeligen!


4 kommentarer:

  1. Ha en mysig, lugn o trevlig helg Jossan! Det är du värd efter allt plugg o stress :) Puss mamma o pappa <3 Hälsa karln ! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helgen var kravlös & fri från måsten. Fast utvilad vet jag aldrig om man känner sig?! Puss bästa mamma

      Radera
  2. Hej!!! Hittade hit via Martunia. Du skrev t mig att du ville hänga på à-ö men länken du lämnade funkade inte så jag har inte lagt upp dig i länklista. Gör det nu när jag hittat dig!! Kram Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sara!

      Ska kolla upp länken! Men ja, det lät som en rolig utmaning såhär i min värsta månad November. Tack så mycket :)
      Kram Jossan

      Radera