onsdag 31 oktober 2012

det börjar dra ihop sig

Den där oundvikliga nervositeten som vägrar ge vika, tentanerver. Kan jag kan jag inte?! Det återstår att se imorgon. Planerar vad jag ska ha med mig och äta/dricka som energi under denna femtimmars-tenta. Coltingapannkakor på morgonen, banan/äpple som mellis, vatten, koffein och lite nötter. Det borde fungera alldeles utmärkt.

Jag har förberett middagen i tron att nerverna ska lägga sig. Rostbiff i marinad, marinerade champinjoner (mitt bästa) till sambon potatiskroketter, bea, sallad och pepsimax. En superuppladdning inför morgondagen.

Lite temys och paragrafer nu innan jag ska bege mig till Frisk och veckans måste - Yoga.



Slängde ihop en grym middag igår på
rester; Kycklingfile, champinjoner, spenat, rödlök.
Woka i smör & kryddor
En grönsallad och två msk creme fraiche Paprika chili.
 Så fruktansvärt gott.
 Sambon gjorde pastasallad av sina kycklingfileer.
Gott & billigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar