tisdag 13 november 2012

tidig morgon med TRX

Jag är glad att jag tryckte i mig det där nattproteinet innan läggdags eftersom Björns TRX-pass nu imorse var som ett dödsmassaker. Jag skakar fortfarande i större delen av kroppen, Hej träningsvärk imorgon! Vill inte upprepa mig då Karin nämner de fördelar med TRX-banden idag, men om man vill få effektiv träning så tycker jag personligen att man ska satsa på det här. Bålträningen är grym!

Laddar nu med keso och ägg innan jag ska cykla iväg upp till Liu. Föreläsning, plugg och höstmöte ikväll. När jag väl är hemma ikväll är det väl dessvärre bara att gå och lägga sig.

 Gårdagens middag blev en ny variant av lasagne som jag verkligen kommer att göra igen.

Recept i stora drag..

Kycklingfilé, spenat, scharlottenlök. (Del 1)

Het tomatsås m rödvin & vitlök (Del 2)

Bechamelsås (Del 3)

Fiberplattor - pasta  (Del 4)

Varvade sedan alltihopa och toppade med ost, in u ugnen på 200 grader i cirka 40 min. Det blev riktigt gott kan jag säga, ganska så starkt men spenaten gjorde det ändå mildt på något sätt. Ser fram emot min lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar