tisdag 20 november 2012

T som i min fina lilla

lillebror Tobias! 

Han är det viktigaste i mitt liv. Ett syskon är värdefullt, särskilt nu när man börjar komma upp i åldern och man faktiskt kan föra vettiga diskussioner med varandra utan att det ska sluta i bråk. 

Som riktigt små var jag en väldigt överbeskyddande syster, det är jag nog fortfarande tror jag. I tonåren kunde vi bråka så mycket att någon oftast kom i skada. Syskonkärlek. 

Tobban kommer alltid vara min lilla lillebror fastän han är 20 år idag. Han delar mitt intresse med träning och vikten av att äta bra ren mat. Mitt mål nu är att kunna träna tillsammans med min bror, passa på att få så mycket kvalitetstid som möjligt innan han prövar sina vingar. Det är ju inte givet att han läser på universitet här hemma som jag. 

Världens bästa lillebror som är klokare än någon annan, rapp i käften  och kärleksfull och världsbäst. Jag älskar dig lilla lillebror. 



1 kommentar: