lördag 1 juni 2013

Morgonlöpning & balsminkning

Hade egentligen inte lust att springa imorse då jag hellre myst kvar i sängen med M. Men. Solen lyste så fint ochjag  visste hur nöjd jag skulle bli efteråt. 

Första kilometern tänkte jag efter några hundra meter ge upp. Värmen & grönskan gjorde sitt, jag fick ingen luft. Men med lite bricanyl så kunde jag hitta tillbaka till en sådär någorlunda bra andning via näsan. 

Första kilometern 7.28 sista 4.13 :) skam den som ger sig! 

Nu har jag sminkat kusinen, bal i Tranås. Svettigt när hela släkten tittar på, nerver som spökar och hunger hos båda två. Men vi löste det. Nu ligger lunchen i magen som mormor & morfar lagat så gott. Snart ska vi se alla paren vandra in till badhotellet sedan väntar en bilresa hem. 

Ha en härlig lördag kväll, än skiner solen här! 





2 kommentarer:

  1. Så fina ni är allihop : )
    Dagen blev super.... lite tårar kom nu : )
    //Motti

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi, mer tårar kommer det att bli i nästa vecka <3

      Radera