torsdag 6 juni 2013

Runninghigh!

Jag har kommit över den där spärren. När det känns motigt att snöra skorna. Nu längtar jag mer till nästa gång jag får njuta ute, springa, jogga, lufsa - den där friheten. Jag har en fruktansvärd spärr när jag kommit till tredje kilometern. Men sedan avtar det, och jag kan lufsa vidare, komma in en skön andning och bara njuta.

Fyra pass denna vecka, jag är nöjd. Imorgonbitti väntas opponering vilket jag inte alls förberett mig inför. Jag ville hellre spendera dagen i solen ute i Berg med fina vänner och sambo. Solen tog och jag har en sån där gräslig bränna efter bikinin.

Nu vill jag ha sommarlov. Imorgon eftermiddag, då kan jag andas ut. För ett tag.

14 minuter har jag kvar i plankanutmaningen denna vecka, hur går det för er?

Tänkte mig typ den här brännan i sommar ^^, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar