söndag 30 juni 2013

Semester!!

Boom! Semester två veckor. Ja. Jag hoppade av mina sonmarkurser på grund av en rad olika anledningar. Livet är viktigare helt enkelt. 

Jag är helt frälst i den där boken - Born to run. Några ynka sidor sparade jag inatt för att den inte skulle ta slut. Min bror är helt övertygad om, liksom jag, att teorin om människan och att vi är skapade för att springa stämmer. Det finns för många bevis och forskning för att det inte skulle vara så. Däremot tror jag på att kombinera yogan & löpningen. Förstå hur bra kroppen skulle må då... 

Eftersom gymmet öppnade tolv idag så fick jag och Linnea tänka om. Ryggträning byttes ut mot jogg runt ån. Prattempo som jag älskar ^^, Sen körde vi lite styrka på baksidan. Jag kan nog tänka mig träna ute lite mer nu under sommaren. Man blir liksom än mer frisk och glad! 

Jobbet gick som en dans idag. Skönt att Macke (butikschefen) är tillbaka, det blir liksom ordning och reda då, och jag får chansen och förtroendet att utföra andra uppgifter en kassan :) 

Hamburgare i magen (kosten är hemsk just nu) och så lite godis på det varvat med Wallander på TV ligger jag snart i sängen och läser de sista sidorna av boken. Imorgon ska benen svida igen. Därför passade jag på att springa lite mer denna helg. En vilodag är läge att ha snart... 


Trevlig kväll!  



2 kommentarer:

  1. Visst är boken beroendeframkallande! Yoga och löpning är nog en mycket bra kombo. Hoppas vi ses i veckan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men verkligen. Lite nörd blir jag allt ^^, Du körde stenhårt ikväll, puh. Benen kommer att få sota hela veckan antar jag!

      Radera