fredag 31 maj 2013

Bebislycka

Jag fick äran att möta två små gryn igår. Jag försvann liksom där ett tag, från alla måsten och krav och blev istället helt fascinerad av de små. Jag är så glad över att jag låtit mig själv vara ganska så "ledig" i sommar. Kunna fokusera på mig själv. Men också ha tid att
Umgås med de där filurerna med två underbara mammor & vänner. 

Gårdagens ryggpass känns idag. Killing back - det var exakt vad vi gjorde. Jag och frugan alltså. Linnea maxa i marklyft, min 70 kg kändes inte lika bra jämfört med hennes 80, och jag vet att hon hade orkat mer! Men med vår differens på längd så antar jag att jag får existera min förlust i denna gren ;) Jag hejjar på frugan istället! 

Idag har jag en vilodag från träning, mör i kropp & själ efter många träningspass dessa två veckor. Väldigt många inbokade möten/AW/myshäng och så praktiken och den där himla rapporten. 

Imorgon ska jag springa. Springa för livet som alla i Sthlm ska göra!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar