tisdag 25 juni 2013

Semesterlunk

Det tog mig två veckor. Att förstå att jag faktiskt är ledig. Och när just den där semesterlunken infinner sig dyker också den där tomheten upp. Vad ska jag göra med all tid? Just nu vill kroppen bara sova. Har tagit tre små tupplurar idag, bara för att jag kan. Liksom också för att jag för en gång skull lyssnar på kroppen. 
Kaffe vill inte kroppen heller ha, en tydlig stressfaktor hos mig. Så nu blir det baljor av vatten och gröna drinkar. Därav min trötthet. 

Imorse balanserade jag till den nya releasen för bodybalance. Fy satan, vart tog den där balansen vägen? Kunde ju liksom knappt stå på ett ben!?! Dock värkte hela kroppen av benpasset som jag & Nettab körde igår. Men ändå. Bättre prestation nästa gång. 

Nu i eftermiddag rev jag av ett kort ryggpass på 30 min pga min rastlöshet. Olika typer av roddar, latsdrag & ryggresningar. Alltihopa i superset. 

Nu har pappa fixat till min cykel och jag är redo att bli ett med alla landsvägar runtom i Östergötland. Dessvärre ser väderprognosen ej lovande ut inför morgondagen. Då får vi cykla inomhus isf. 

Nu ska jag ut på en snabb pw med frugan innan vi ska grilla & se allsång på Skansen. Det är sommar det ^^, 

Puss på er! 



Titta Motti, jag delade en Cola med dig. Snickersen följde liksom med ... 

6 kommentarer:

  1. Åhh!
    hittade du en Camilla-zero!!!
    Som jag letat!
    kram sötnos!!
    /Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gjorde jag. Jag har gett upp hoppet om att hitta en Josefine ^^,
      Puss på dig !

      Radera
  2. Hmm... den var min och jag hade faktiskt inte tänkt bjuda ; ) Jag har inte hittat.... nästa gång sparar du den till mig..... : ) Kram och hoppas den var extra god.... jag letar Josefine....eller hittar jag fisejon då köper jag även en vanlig cola ; ) Kram och njut!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan spara den ;) Så kan du få ha vatten i den på Zumbapassen :D

      Radera
  3. Svar
    1. Tack söta :) Dessvärre hittade jag kjolen på adidas i Bangkok..

      Radera