onsdag 19 juni 2013

Those days...

Tiden går fort, för fort om jag fick bestämma. Jag hinner liksom inte med allting jag vill. Att vara ledig är egentligen bara "skönt" om man åker iväg, långt bort. Jag är liksom tillgänglig här hemma 24/7, därför finns det knappast en liten lucka i min lilla kalender för egentid med. Klick säger det och så var det midsommar .. 

Efter alla omständigheter som hänt under dessa veckor har jag klurat in i det sista vart jag faktiskt ska befinna mig. I måndags beslöt jag mig för att åka iväg tillsammans med Mattias och våra vänner. Det behövs en kvinna som styr upp det hela, minst sagt. 

Träningen flyter på riktigt bra, jag känner mig stark nästintill oövervinnelig. Det är då jag oftast tänker att när det går såhär bra, så kommer jag antagligen bli sjuk eller skadad snart. Typiskt jag? eller typiskt kvinnligt? Nojjig är bara förnamnet.

Idag har jag rivit av ett riktigt bra benpass med många repetitioner. Passet tog 1 1/2 timme och jag tappade räkningen när det kommer till benböj och benpress.

Benböj
Smala benpress
Breda benpress
Legcurl
Legextension
Rumpsparkar

Avslutade med plankan och övningar för bål & ben i TRX-banden. Svettig är bara förnamnet! PUST! Har samlat 15 min till #plankanutmaningen2013 45 minuter återstår...



Lyckades knipa åt mig en bikini från H&M ifall jag tänkte mig på att bada i helgen. Det där arslet blir bara putigare, så att investera i en ny bikini var liksom som tvunget. Hyllan är ett minne blott då det är det första som ryker när jag tränar hårt ^^,

Nu ska jag bege mig till jobbet. Imorgon väntas träning med Nettan, mys med Julle & Clara och så en bilfärd till Arkösund. På återseende Ni fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar