tisdag 11 juni 2013

Det där sommarlovet ja...

Det blev ingen helt ledig dag. Första dagen på sommarlovet träffade jag viktminskningsgruppen på landstinget för återkoppling av min rapport. Det avrundades med fika på Hälsofreak. 
På morgonen var jag och frugan och körde ett av mitt bästa pass någonsin med fokus på axlar & triceps. Bra kombinationsövningar som vi snott rakt av från @lofsan 

Imorse skulle jag bodybalansat men fick rycka in på jobbet istället för en kollega blev sjuk. Kom just hem från gymmet, idag fick ryggen och biceps smaka på lite vikter. 

Tisdag. Och jag har samlat 12 min plankan. Varierat med vanlig planka, TRX planka, sidoplanka, planka på bosuboll, planka på pilatesboll, planka på två medicinbollar. Denna vecka samlar vi 40 min planka, alltså cirkus 6 min om dagen :) Känns som om jag kommer fixa det ganska lätt, magen - bålen börjar bli ganska så stark. Sen skulle jag önska att jag hade motivation att skärpa till mig gällande kosten. Men fasen vad svårt fet ska vara... Och det där Rosévinet är för gott för att undvika såhär i sommartider. 

Allt gott! Ikväll ska jag och frugan njuta av vädret och en lång pw <3



Axlarna börjar bli lite bredare... jämna ut det där arslet ;) 

Var förbi Julia i söndags med de andra tjejerna. Fasen så fäst man kan bli av en helt ny människa. Lilla Clara <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar