söndag 23 september 2012

Underbara helg.

Tillbaks på gymmet. Jag kämpade inatt igen men jag vägrade avboka mitt trx-pass jag bokat in mig på.
Jag är så nöjd att jag tog mig dit, lät magen se ut sådär uppsvullen, men vad gör det, bara jag får träna!

Det var superkul, Camilla är verkligen ett stycke energi som ger allt, och pushar oss till max. Jag älskar dessa 30 sekunders intervaller utan vila, genomsvett på en halvtimme, det tycker jag verkligen är ett bra betyg.

Nu har jag och sambon vart och strosat runt på stadens torg och gator, varit på lägenhetsvisning men till vår besvikelse var den alldeles för liten men ack så fin. En sen lunch där vi satt och försökte bli ense om vi ska åka utomlands eller inte, efter jul. Thailand lockar, det gör det. Jag kan tänka mig att bo i en bungalow men M är kräsen. Så vi får se hur vår budget blir. 





Nu ska jag avnjuta en espresso och slumra lite, magen förstör fortfarande sömnen så man blir lite dåsig på eftermiddagen. 
Jag hoppas och tror att denna vecka kan bjuda på motion. Jag vill i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar