lördag 15 september 2012

Dragkamp med Snövit och de sju dvärgarna.



Kom just hem after att ha varit och hejjat fram PILS, vårt festeri, i "Drat i spat". Dem lyckades väl bättre än förra årets PILSare men efter 16,8 s föll de i vattnet dem också. Det kan berott på deras konsumtion av alkohol kl sex imorse. Vi fick hjälpa dem både en och två gånger att stå på benen. Jag undrar hur deras kväll kommer att sluta? Iskalla, fulla och dyblöta skulle dem nu iväg och basta uppe på skolan med alla andra festerister, sedan vidare på finsittning (onyktra) och stor kravall inatt. Jag önskar er alla lycka till ! Dem lyckades med deras utklädnad iaf, "Snövit och de sju dvärgarna". Lite obehagliga i deras masker må jag säga.

Halsen ömmar, jag hinkar te och tycker mest synd om mig själv. Lyckades få sambon att stanna hemma ikväll så vi ska se Körslaget, för att hejja fram våra vänner som deltar i Hoffstens Team, äta tapas och dricka ett glas rött. Innan dess ska jag hem till familjen och äta middag, så M får tippa och grejja ifred. Tydligen en massa fotboll?!

Ha en skön helg! På måndag ska jag vara frisk och befinna mig på FRISK!

Vill svettas, sprudla av endorfiner och känna mig stark! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar