onsdag 26 september 2012

Den kaotiska vardagen.

Dagarna går, en efter en och man hinner knappast hålla reda på vilken dag som man gjorde vad. Det är mycket nu, mest hela tiden. Men ibland hinner man sätta sig ner (kl 20.00 och se X-factor) och bara vila.

I måndags var jag och Linnéa alias frugan på Body Combat, fem av fem stjärnor! Så himla kul, var superladdad för att träna och än mer laddad att jag hade med mig sällskap! Den där Marta, hon vet vad hon gör och hon vet definitivt hur man ska leverera ett par stycken döda kroppar efteråt.
 Måndagar blir nu BC dagar!

Jag kan ju tillägga att jag har träningsvärken from hell, jag hoppas att Yogan ikväll ska göra susen för min stela kropp. Igår kväll åt vi så god och enkel mat. Lax i ugn, spenat & blomkåls - och broccolipuré. Det var magiskt, alla smakar gifter sig så fint ihop. Mums.

Gårdagens matbilder (det blev visst en hel del ^^, )

Frukostmoment. Soya yoghurt, pumpafrön, linfrön, kokosflingor, kanel och ett fikon!

Lunch på Hälsofreak med vänner. Bästa salladen i stan! 

Yoghurtglass till efterrätt. 

En "vill ha sko". Dr Martens med foder!!

Spenat delade sig en aning, ville inte reda den med något då hela lchf-tjoflöjten dör då.

Min älskade sambo, koncentrerad då han ska skicka paket via Posten. (Tur att han har en tjej som kan det där med Posten-tjänster, tack Ica)

Kommer vi någonsin att sakta ner, hinna njuta av varandra, eller ska det vara så att allting ska gå ett i ett? Utan att hinna ta in det man gör och andas? Kanske har det med personligheten att göra, man vill vara på många ställen samtidigt, kanske lär jag mig med åren. Men ändå, jag vill bli bättre på att leva i nuet...

2 kommentarer:

  1. Kul att du funnit glädjen i combat. Jag kan lova att det blir bara bättre och bättre! Jag känner verkligen igen den ruskigt snabba farten som får dagar att susa förbi innan jag hunnit blinka. Vad tusan gör man?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vad gör man? Det är nog den där ständiga elektroniska världen som gör det omöjligt för en att bara vara. Man kan inte blunda för alla mail som strömmar in om man har en deadline. Jag antar att jag får vänja mig ? ;)

      Combaten är en given del av min träningsdejta nu! Träningsvärken går ju att diskutera om (hemsk) Vi ses imorgon, Kram

      Radera