fredag 28 september 2012

Äntligen!

Att cykla i bäcksvart mörker till gymmet var både mysigt och en aning motstridigt. Men jag hade bestämt mig för att verkligen strunta i magkramper eller uppblåshet, toaletter har dem ju på gymmet..

Och tur var väl det, hade glömt bort mig kärlek till spinningen, idag fick jag uppleva den där Euforin som jag ofta pratar om. Tunga backar men benen ville verkligen vara med passet igenom, kunde köra på riktigt tunga växlar och när nästsista backen närmade sig sprutade det mjölksyra ur alla möjliga hål?!

Underbart, en sjö runt cykeln och med ett stort leende på läpparna.

Ett kort men ack så intensvit ryggpass på 30 min med härliga Nettan gjorde kroppen lagom trött men nu i skrivandets stund känner jag mig faktiskt väldigt pigg och fylld med endorfiner. Ett svårt moment i skolan ska genomföras idag sen tar jag helg! Ikväll väntas FRISK´s 2 års Fest på Harrys, buffé god dricka och härliga människor. Det kan nog inte bli bättre start på helgen!

Sedan väntar min jobbhelg (1/4) så det är bara att ladda, tänka positivt och köra! Pengarna måste ju rulla in någonstans, visst ;)

Ha en härlig helg, njut av den höstkrispiga luften och era nära och kära <3

Mitt nya tillskot; Garmin 110 
allt gott, J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar