söndag 9 september 2012

Im still standing

Jag knatar på, utan röst. Risig hosta och slem som skulle fylla en pool. Ja det kanske var lite väl mycket information. Sover, vaknar, sover, vaknar. 

Jag hoppas innerligt att mina barn slipper mitt immunförsvar. Jag måste nog göra något drastigt för att boosta min kropp.

I nästa vecka ska jag testa akupunktur igen. Jag gick regelbundet på behandling under hela gymnasiet just pga. mitt immunförsvar och astma. Men min söta kinesiska läkare har köpt hus i Stockholm och ja, det vore väl lite jobbigt att pendla för en timmes behandling i veckan.

Nu måste jag ladda med ordentligt med mat och dricka om jag ska orka stå på benen på jobbet.
 Jag får viska tror jag. 

Jag saknar att svettas och träna skiten ur mig. 

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Du saknas på Frisk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Marta ! Ja Gud vad jag saknar er, gymmet och att få svettas av att träna och inte pga. Feberfrossa. Nettan gjorde det inte bättre för mig när hon kom in som ett energiknippe på jobbet, 3 timmars gym med er!

      Radera