tisdag 4 september 2012

Alla sågar

just Body Pump.

Men jag tycker att det är en skön genomkörare för hela kroppen, du får upp flåset och får rejäl pump i musklerna. Svetten, ja den ska vi inte ens tala om...
 Gårdagens pass var toppen, en duo som är klockren, instruerade på topp nivå med skön musik (sån där så man sjunger med hela tiden) och puschade oss till max.

Medan sambon var iväg på isträning åt jag middagen vi lagat ihop tidigare på kvällen tills "Ensam mamma söker". Jag minns att jag såg det slavisk de första säsongerna av programmet men igår var det hemskt. Det kändes verkligen som om alla killar var med i programmet just för att synas. Och kvinnorna, ja dem går ju att diskuteras om.

Gårdagens middag blev Lax i ugn med Philadelphia- och pestotäcke tsm med blomkålspuré. Mums! Jag ser fram emot min lunchlåda idag kan jag säga.

Vaknade kl fyra inatt med halsont, halsmandlar svullna som plommon. (jag hade det på känn) En ipren och avbokning av TRX kändes vettigt liksom en förlängd sovmorgon. Jag har lärt mig att jag kurerar mig bäst genom sömn och en vilodag. (Fast det rycker i kroppen för jag så gärna ville gå på morgonpasset med Björn)

Just nu känns det bättre, ska snart bege mig till skolan för en lååång föreläsning. Jag hoppas jag kan sitta still så länge ^^,

Ha de gott!

4 kommentarer:

  1. Visst är det trist att så många sågar BP. Dock är det lätt att göra mycket fel under klassen, men gör man rätt är det hur bra träning som heslt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja absolut. Jo av egna erfarenheter rekommenderar jag inte en otränad person köra BP, då gör man fel (jag för några år sedan på friskis) Men nu, med toppklass instr. är man skonad från skadar men inte från träningsvärken ;)

      Radera