torsdag 2 maj 2013

Kvällslufs i solen, nydelig!

Det är nog inte bara jag som njuter av kombination lufs & sol. 6 min tempo är ju liksom ingen löpning, men ack så behagligt. Egentligen var det en transportjogg som övergick till en hel runda runt ån, det gick liksom inte att motstå solen och vattnet. Sprang till gymmet för en dejt med Alex, mage 30 min med bästa Camilla. 100 % närvaro. Hon levererade minst sagt! Skulle sprungit hem och tagit tag i det där diskberget men benen ville ha mer. Lufs it was.

Pricken över i:et var när jag fick stanna längst bort vid tekniska verken då det var en veteranträff, sådär typiskt somrigt! Ja de var ju ivägen men jag passade på att le, inte bry mig om att jag var tvungen att avbryta lunket, tog några foton och sedan var jag förbi bron och folksamlingen.

Disken var samlad på hög sedan alla tapasrätter. Men med kroppen fylld av endorfiner beslöt jag mig för att inte sucka utan bara göra't. 40 min senare var disken klar, köksbordet och diskbänken svämmar nu över med glänsande snart torkad disk. Mattias lyckades faktiskt laga en god köttfärssås (lite si och så när det kommer till matlagning). Let's dance en torsdag? Och så en lång dusch på det och jag är redo att möta John blund.

Startade morgonen med 45 min sköna behagliga bodybalance. Målet är att kunna fullgöra den där kluriga övningen när man balanserar hela kroppen på händerna...

Godnatt <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar