torsdag 30 maj 2013

Intensivo deluxe.

Men det är väl egentligen det jag gillar. Att vara på språng, ha många bollar i luften samtidigt och hinna med så mycket som möjligt. Som exempelvis vänner. Ikväll träffade jag två nära vänner som betyder lite sisådär extra mycket för mig. De har liksom en särskild plats i mitt hjärta. Ren lycka, skratt & tårar. Lite som det ska vara att möta sina nära. Jempa & Jojjo, Ilavjo (östgötska) <3 

Rev av 15 min axlar i gymmet utan vila innan jag snabbt byte skor o trampade igång benen för ett 45 min spinningpass. Jäkligt svettigt, hög puls & starka ben. Våra kontinuerliga benpass börjar ge resultat. Avrundade passet med 3 min plankan. För ni har väl inte glömt bort? 

Sambon sover oroligt bredvid, yrar och svettas. Undrar om någon håller på att bli sjuk här hemma igen. Bäst att kurera mig själv innan något bryter ut!! 

Godnatt mina vänner <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar