söndag 19 maj 2013

Intensiva dagar

Och så flög den där tiden förbi fort som tusan igen. Har jagat mina deltagare för intervju men haft väldigt dåligt utfall. Imorgon måste alla svara. 

Minigolf. Tacomys med närmsta vännerna. Jobb på Ica. Eurovision. Brieost. Godis. Gym. Träningsvärk. Börjar känna mig stark igen. Tappade dock en magträningsvänk på hela högra armen. Svullen till max. Ipren. Jobb. Chips & dipp. Soffläge. 

Imorgon ska jag på möten. Sedan väntar roliga intervjuer i simhallen. Vattengympa & simning (minst 1000 M) Ja. Kort om mitt projekt så ni förstår. Jag gör en undersökning på en viktminskningsgrupp på landstinget. Just imorgon har de en fysik aktivitet och de ville så gärna art jag skulle följa med. Så. Fast jag kanske inte är ett fan av simning så hänger jag med. Bara för att de är så fina människor. 

Börjar få kontroll på mon astma iaf. Problemet är dock att jag skakar ngt otroligt om händerna, en bieffekt av kortisonet. Jag ber fortfarande till Gud för att inte bli svullen! 

Nu - fokus på hockeymatchen! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar