fredag 19 oktober 2012

När allting klaffar.

Det som jag tillsammans med fyra andra tjejer har jobbat med i nästan ett år blev till verklighet igår. Om vi är nöjda, om vi är helt slut idag men så mycket beröm, kommentarer och egoboost gjorde att jag verkligen kunde somna med ett leende på läpparna.

Den som verkligen knöt ihop säckan under vår dag var den där omtalade Anton där han på sitt egna vis gav hopp inför framtiden och vår chans att lyckas inom HR-världen.

Tack till alla som förgyllde dagen;

Anna, Sandra, Jessica, Johanna, Weaky, Eurest, Zenit, Stuff, Puls, Fun light Stevia, Dahlblads, Lchf-klubben.se, Frisk Sport och Fitness, World Class och många många fler.


Min älskade sambo fyllde år igår, oturligt nog, så när jag egentligen mest av allt hade myst ner mig i soffan så spenderade vi kvällen på Kniv & Gaffel. Mysigt med en massa (mer) mat, goda viner och bästa sällskapet. Vi slocknade sött när vi kom hem.

Ikväll ska jag spela bowling med jobbet liksom också avnjuta en black rocky meny med härliga jobbarkompisar. Jag måste alltså vila idag samt läsa några sidor Arbetsrätt...

Skräckblandad förtjusning att hämta 200 nygräddade bullar... Det gick inte att låta bli! 
Några flaskor blev över liksom en Sweshake, kesellan kan "kryddas" och kroppen kan boostas efter ett svettigt pass!




<3

1 kommentar:

  1. Fint inlägg! Det var verkligen ett välordnat event. Bra jobbat! Tack för snäll kommentar, måste jag väl också säga!

    Och hoppas vi ses igen!

    Anton

    SvaraRadera