måndag 22 oktober 2012

Tentaångest, höstdepp och endorfinpåfyllning!

Dammråttor i hörnen, högar av post, nytvättad tvätt som ligger ovikt i blåa Ikea-påsar, svettiga träningskläder, bandyunderställ som luktar röv... 

Välkommen härliga vardag! 

Tuff helg med väldigt pressat schema, mådde så dåligt, av för mycket alkohol på personalfesten samt ett tryck för bröstet för all stress och press. Jag kunde därför smyga ut en stund och ha egentid på gymmet. Rev av ett grymt axel/rygg pass med en vän och fick tom sola en stund i solariet. Det kan ibland såhär på hösten göra susen för energin. 

Magen har levt sitt egna liv då kosten har vart allt annat än bra dessa stressiga veckor, varpå jag har fått knapra tabletter och sörja för att lugna den en aning. Jag hoppas att lille magen är återställd till nästa vecka då allt krut måste läggas på den där j'''a Arbetsrätten. Jag har ingen lust att ta med mig lagboken in på toan direkt :/ 

Ikväll var det dags för body combat igen, efter två veckors uppehåll. Jag kan inte påstå att allting klaffa, var alltför ringrostig men satan vad kul det är ändå och endorfinerna sprutar ur öronen liksom mjölksyran i axlar & armar. Typiskt jossanstil att skratta högt på egen bekostnad liksom sjunga med i varenda låt. Men det är liksom lite sån jag är. Glädje ska ju spridas och delas med andra ;)

Imorgonbitti ska musklerna surnas en aning då klockan ringer vid 6 för ett TRX-pass. Jippi. 
Time to get in shape for real! 


Herr - och Damsittning på S2, väldigt mycket naket väldigt mycket skratt.


Ceasarsallad till både lunch och middag med hemmagjord dressing, mums! 


Mitt hjärta var sliten som få så när han kom hem från jobbet ordnade jag pannkakor till honom, lyckligt barn! 





2 kommentarer:

  1. Underbart kul att ha med dig i combatgänget. Skratta och sjunga med är mycket välkommet. Tack för du sprider din fina energi omkring dig!

    SvaraRadera
  2. Tack själv för all energi du ger och gud vilken fräsch och brunbränd kvinna som kom tillbaka! Fast det var du ju innan också ;)

    SvaraRadera