tisdag 9 oktober 2012

Vänskap, lycka och TRX

Somnade med ett leende på läpparna då kvällen spenderades med fina vänner. Skratt och tårar var ett genomgående tema under kvällen, så mycket kärlek som vi delade och delar. Vi börjar bli stora, skapa oss våra liv inför framtiden och ja alla de delar som vi vill ha börjar falla på plats. Luddigt, ja, men några hemlisar måste jag allt få bära på. Lycka sammanfattar kvällen.

Somnade efter midnatt så när klockan ringde innan sex imorse hade jag egentligen velat strunta i gymmet och sova vidare. Men jag visste att Linnéa var påväg dit så på med kläderna, i med lite aminosyror och några mandlar och sedan iväg på hojjen. Glömde både vantar och mössa så händerna var stelfrusna när jag kom fram. Det börjar bli höst på riktigt nu ni...

Skönt TRX-pass med något sega ben, gårdagens dubbelpass kändes mer än väntat idag men jag pressade mig till max, eller så mycket man kan göra klockan halv sju en tisdagmorgon.

Nu är kaffet bryggt och jag ska ta tag i böckerna, jag tänkte vara produktig idag då morgondagen mestadels handlar om möten, planering, samtal hit och dit inför HR-dagen.


Ta hand om varandra!

Fina vänner

2 kommentarer:

  1. Perfekt start på dagen, visst är det härligt med vänner, bästa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen, ibland glömmer man bort hur bra dem är!

      Radera