tisdag 30 juli 2013

Balance baby.

Varför har jag inte bara tvingat mig själv ur sängen varje tisdag för? Min kropp behöver den där stretchen. Tummen upp för det passet Marta! 
Fördrev en timme med Jempa, snacket gick i ett så fick köra superset på mitt inplanerade armpass. Jag fullkomligt dog efter 30 min. Sen råkade jag klanta mig ikväll. Stort blåmärke i armhålan. Haha. Så går det när jag ska visa mig stark. En aning öm i högerarmen är jag nu dessvärre. Men det rer sig med lite voltaren och sömn. 

Ätit den godaste blåbärspajen hos mor&far. Gjort matådor för flera veckor framöver och avslutade därefter kvällen med 7 km jogg för att sedan möta min sambo vid sporthallen. Han börjar bli stark och har definitivt fått blodad tand för det hör med styrketräning. 

Allt gott. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar