måndag 29 juli 2013

Ny vecka, nya tag

Har känt mig lite halvhängig sista dagarna. Ingen energi, genomsvett mest hela tiden och halvfebrig. Men med tre vilodagar förra veckan kunde jag inte annat än att sticka till gymmet idag. Benpass som gick ganska så bra med lite vila mellan alla set. 

Benböj med stång
Raka marklyft
Legcurl
Leg extensions 
Insida lår övning 
Enbensspark
 Och så pyttelite magträning 
Alltsammans gick på 45 min! 

Nu ligger frukosten i magen, den där beroendeframkallande bovetegröten. Tvätten går på högvarv nere i källaren och om nån timme ska hela familjen åka till Hästholmen för att hälsa på farmor & farfar, faster och alla 6 kusinerna! Mysigt. Hoppas på god lunch nere i hamnen också :) 

I denna vecka har jag lovat mig själv att släppa allt och gå vidare. Det är dock begravning på torsdag, M ska gå tillsammans med alla närmsta vänner. Det kommer bli tufft men jag gör vad jag kan för att stötta <3 

Allt gott, j 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar