fredag 12 juli 2013

Lovely day

Någon timmes sömn inatt. Den där spinning fick jag skita i. Mådde så fruktansvärt illa, en effekt av för lite sömn för min del. Karln gnisslade så mycket tänder att jag fick panik. Slog, sparkade och skrek på honom men tänkte aldrig att jag kunde ha hämtat den där jävla bettskenan... Smart tjej. 

Fick iaf sova två timmar när han åkt vid halv sju. Ställde mig på balkongen, sömndrucken och dan. Såg min granne glida ut, träningsklädd. Bestämde mig genast för att joina. Bröst stod på schemat. Bra kört. Men efter 40 min mådde jag så illa att jag fick slänga in handduken. Bad i Sturefors kändes bättre, med la familia. 

Nu ikväll har karln varit och målat & tapetserat ute i Rimforsa i ett sommarhus. Följde med och njöt av kvällen. Fick måla taklister och hålla deras humör uppe med sång och dans. Vi avrundade med ett kvällsdop och sedan stånkan till middag! Nu kommer jag sova gott i soffan framför fotbollen och skön musik från M och guran. 

God kväll <3 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar