fredag 30 mars 2012

tillbaka till verkligheten

ojojoj. tentan var inte som jag hade tänkt mig, eller som någon hade tänkt sig. Jag laddade i alla fall med en rejäl frukost, 2 ägg, kesella och jordgubbar och tre koppar kaffe. Jag presterade faktiskt så bra som jag hade kunnat. Fick ett flow i skrivandet, krampen i högerhanden fick nog efter halva tiden. Fick gå på toa och göra lite yogarörelser för att få åter liv i blodcirkulationen. Jag är inte alls van vid att skriva för hand i 4 timmar så där. Trodde jag högst skulle sitta i 3 timmar men ack nej. Var klar efter 3 1/2, sista frågan satt jag och klurade på i en halvtimme. Tillslut gav jag upp så skrev lite ordbajs och gick.
En välförtjänt dusch, lite smink så for jag raka vägen till Plaza för en ok lunch och ett glas rött med några klasskompisar. Vi fortsatte vidare med vårt tjatter och avslutade på Hamlet med öl och skratt. Udda val , men när klockan är halv tre en torsdageftermiddag kan man inte vara så kräsen.

Nu tar jag helg, skippade lunchträningen, så det blir Martas spinning imorgonbitti som jag förövrigt bokade in halv fyra imorse... ojoj, vilka drömmar det kan bli sådär dagen innan en nervladdad dag.

Mys med sambon och god mat ikväll. Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar