onsdag 4 juli 2012

sjukstuga

feber, hosta, snor i mängder osså ytterligare lite hosta & slem.

Min semestervecka hittills har alltså bestått av sjukdom. Och det känns inte alls bättre någonstans...
Riktigt dålig astmaperiod i kombination med gräsallergin & en vanlig förkylning gör mig till ett levande lik.
 Jag som hade sett fram emot dagar fyllda med träning, tid att umgås med vänner och experimentera i köket. Bäst att bara lyssna till kroppen. Suck.

klarade i alla fall att stå i plankan i 2,40. Kunde inte låta bli att testa då jag sett andra bloggare skriva så mycket om just plankan. Vi får se vad resultatet blir när jag är frisk!

Det blir mängder av jordgubbar & turkisk yoghurt just nu.. 
Vår nya eleganta säng, om den är skön ^^, 

4 kommentarer:

  1. Krya på dig vår lilla älskling !:) Kram mamma pappa o Tobias <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. I will my lovely family <3 pencillinet kommer nog göra susan! puss!

      Radera
  2. Krya på dig Jossan! Saknar dig på spinningcykeln!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack tack :) Och gud vad jag saknar att träna, spinna och dina pass! När jag väl är tillbaks lovar jag att närvara till 120 % (om det är möjligt ;) )

      Radera