lördag 21 juli 2012

Lördagsjobb!


Middagen hos mormor och morfar var ljuvlig. Hel lax i ugn med färskpotatis och en massa grönsaker toppas med en ljuvlig västerbottenostsås. Det smakade extra gott efter en dag med träning och jobb. 



Framåt kvällen bjöds det på kaffe och tårta, barnbarnens favorit, smultrontårta. Till det bjöd morfar på baileys och någon special rum. Man måste smaka när det bjuds enligt moffa. 


Nu sitter jag med en kaffe och en smoothie och kikar lite på nätet innan jag ska susa till jobbet. Jag är inne på sjunde dagen nu, det börjar kännas i ryggen men det går nog vägen. Man får gå o spänna magen hela tiden för att inte göra något skevt lyft. 

Imorgon har jag lovat Nettan att vara med på body stepen, hon kom nämligen på spinningen. Så ja, jag förbereder mig för en grotesk träningsvärk på måndag! Trevlig helg alla glada! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar