tisdag 17 juli 2012

brahmi

betyder medventenhet på sanskrit. Hittade ett par piller i mitt gamla badrum hos mor & far som genast fick mig att tänka tillbaks på mitt besök hos den där spådamen i Ubud, Bali.

Jag kan väl testa dem där, för att se om jag blir mer medveten över min kropp. Enligt google ska dem vara utrensande, och används i ayurvediskt syfte. De ska också vara vätskedrivande vilket kan vara bra nu efter 4 veckors intensiv använding av kortison. Om någon inte vet det så drar kroppen till sig överflödigt med vätska vid användning av kortison.

Jag hade glömt bort att jag var kvinna... så den där inplanerade löpningen blev akutcykling till pappa och deras tvättmaskin. Hm. Så den där energin som jag samlat på mig under vilodagarna gick förlorade och ersattes med järnbrist. Jag tackar gudarna för Blutsaft.

Nu ska jag samla kraft till jobbet, ikväll ska jag pröva mina spiror, mina sacuony & framförallt mina lungor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar