söndag 8 september 2013

Söker likasinnande !!

Sitter just nu och pusslar ihop veckan som komma skall. En hel del tid i skolan ska avverkas. Föreläsningar och semenarium. Sedan har jag två trevliga möten måndag & onsdag. På torsdag, lördag och söndag jobbar jag och onsdag, torsdag är det möten igen med Eqology.

Nu är jag på jakt efter flera personer som liksom jag önskar ha mer fritid men mer kapital. Kapital att resa för, att investera i eller bara ha som en trygghet inför framtiden. Hus, bröllop och barn. Jo men visst tänker jag så. Eqology passar mig utmärkt eftersom det är så fritt. Du kan disponera din arbetstid helt i din takt, allting handlar om att få kunder och hitta säljare. Man jobbar i team och just nu saknar jag ett eget team som känns riktigt riktigt bra. Är du student? Eller har du bara tankarna på att tjäna lite extra pengar? Hör gärna av dig på min mail. josefine.karlek@gmail.com

Kräftskiva!

2 kommentarer:

  1. Fin klänning Jossan ! Puss mami <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack mami! Jag älskar den, men skulle kanske inte ha torktumlat den ;)
      <3

      Radera